dimecres, 23 de gener del 2008

Ross Daly

Ah! Ross Daly ! Un druida passat a l'Orient !!! Un gran deus grans !!!
La cançon deu dia, "Afou Heis Allon Sti Kardia " que ns'ei interpretada per Ross Daly e lo son grop Labyrinth.




Ross Daly qu'ei un Irlandés qui viu en Creta. Que s'a hèit mes cretenc que los Cretencs medishs. E qu'ei considerat com lo gran mèste deu laüt-lira (o simplament lyra), un instrument tipic d'aquera iscla. Kelly Thoma que neishó a Creta. Era tanben que toca la lyra de Creta e qu'avó Ross coma professor.

A la pagina web de l'excellent grop valencian l'ham de foc, que trobaratz extrèits de concèrts que dèn juntament dab Ross Daly e Kelly Thoma. Per exemple :

Évgike o Ílios (R. Daly)


Husseini Azeri (trad. azerí)


Un u valencian, seguit per Thalassa mavri, ua composicion de Ross Daly



Entà dà'vs ua idèa mes precisa de l'art de Ross Daly e de çò qu'ei lo llaüt-lira de Creta, aquí qu'avetz 4 autas videonetas protagonizant l'artista e lo son grop Labyrinth, en companhia de quauques convidats...

Dab la flaütista australiana Racheal Cogan, que los vedem interpretant ua seguida d'aires de composicion de Ross Daly e tradicionaus cretencs durant ua emission a la TV grèga ET3 :


Lo mèste de la kora mandinga, lo Malian Ballake Sissoko :



Laili Djån, ua cançon tradicionau iraniana cantada per l'Afgan Muhammet Hussain, acompanhat per Ross Daly (lyra, rabab, saz, tarhu), Kelly Thoma (lyra), Giorgos Xylouris (laüt cretenc, votz), Stelios Petrakis (lyra, saz, lafta), Periklis Papapetropoulos (saz, lafta). D'Afganistan: Khalid Arman (rabab), Muhammet Hussain Arman (votz), Gholam Nejrawi (zerbaghali). De Pèrsia (Iran): Hammid Khabbazi (tar), Pedram Khavarm Zamini (tombak).


Lo grop mongòu Huun Huur Tu e los percussionistas iranians deu trio Chemirani (ua pensadeta per tu).


Be son tots bons, vertat? Ne soi fan!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Adiu,
ieu maitot sei un fan !
'Quela votz pòbres pitits !!
Auei, degun ne crida au trabalh, la magia de la musica !!!

Anònim ha dit...

Una meravella.

優次 (Yuji) ha dit...

Me shaute com sone... Gaireben ipnotic! :D

Brisa de Amor ha dit...

Hola Joan!
sin embargo confieso que me encantaria conocer tu sentir! jajaja para que no lo esquives los machos tambien sueñan... o no?

Muchos besos y abrazos desde Argentina
me encanto volver a verte!

Joan de Peiroton ha dit...

Brisa de amor > Hola Patry!
Claro que los machos sueñamos, y los insomnes más de dia que de noche. Ya tengo un meme de retraso, figúrate. No puedo esquivarlo, ese, que sería faltar a mi palabra. Simplemente me estoy dando tiempo. No me gusta apresurarme. Dejé caer mi reloj adentro de un pozo sin fondo hace un siglo. De todos modos, ya que mi sentir te interesa tanto, más vale que yo tarde un poco a expresarlo, que tengás tiempo suficiente para familiarizarte con el idioma de la mama de Carlos Gardel, jejeje!

Brisa de Amor ha dit...

Hola joan!!!

ya ire aprendiendo de a poco, me comunico con turcos, catalanes y en un principio tampoco entendia nada, jajajaja

igual solo si gustas hacer el meme ( desafio entre bloggers) sino esta bien igual!

con respecto a tus visitas...mmmm yo incrementare tu contador hasta que me saques a patadas!! jajaja una broma nomas!

besitos y abrazos de oso desde Argentina

P:D: Hice lo propio y te sume a mis link de amigos entonces: Bye amigo1 Nos vemos!