diumenge, 21 de juny del 2009

Cotlliure de nit / Cotlliure de nueit

M'agraden les fotos dels monuments il.luminats que es reflecteixen a l'aigua. Heus aquí tres que vaig fer a Cotlliure fa qualques setmanes.

Que m'agradan las fòtos deus monuments illuminats qui's miralhan dens l'aiga. Aquiu que n'avetz tres qui hasoi a Cotlliure quauques setmanas a.

M'agradan las fòtos dels monuments illuminats que se miralhan dins l'aiga. Aquí n'avètz tres que faguèri a Cotlliure fa qualques setmanas.

La platja de Voramar i l'esglesia Santa Maria dels Àngels / La plaja de Voramar e la glèisa Senta Maria deus Anjos / La plaja de Voramar e la glèisa Santa Maria dels Àngels:


El castell dels Reis de Mallorca / Lo castèth deus Reis de Malhòrca / Lo castèl dels Reis de Malhòrca


El castell dels Reis de Mallorca, el convent dels Dominicans i el pujol de Pams on s'hi poden veure la Glorieta, el Molí dit de Cotlliure o de la Cortina i, a dalt, el fortí Sant-Elm / Lo castèth deus Reis de Malhòrca, lo convent deus Dominicans e lo serròt de Pams on s'i pòden véder la Glorieta, lo Molin dit de Cotlliure o de la Cortina e, en haut, lo fortin Sent-Elm / Lo castèl dels Reis de Malhòrca, lo convent dels Dominicans e lo puèg de Pams ont s'i pòdon veire la Glorieta, lo Molin dich de Cotlliure o de la Cortina, e denaut, lo fortin Sant-Elm.

4 comentaris:

merike ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Lucila Mallart ha dit...

Que xul·les les fotos, Joan! Hem de tornar a Cotlliure un dia d'aquests i mirar-lo amb uns altres ulls.

Eduard Abelenda i Puigvert ha dit...

Sí, sí: la Lucila m'ha recomanat el teu article i m'ha agradat recordar aquest poble tan bonic.

Blas Jesús Sánchez González ha dit...

He tingut el plaer d'haver-la visitat l'estiu de l'any 2.007 si no recordo malament i he vist la tomba d'Antonio Machado. De dia és molt maca i ara tinc el plaer de veure-la de nit. Sembla, com no pot ser d'una altra manera, el típic poble costaner català amb els seus encants i la seva lluminària.

Als poetes i als qui ens agraden les arts considerem que la pròpia vil·la és art. És un espai que combina molt bé el turisme amb la serenor dels seus indrets.

Vaig prometre que tornaria, i si estic a temps, hi tornaré.