divendres, 28 d’agost del 2009

Al Conflent

Anar al Museu de l’Agricultura Catalana del venerable poblet de Sant Miquel de Llotes, a prop de Prada de Conflent, estic segur que mai no vàreu fer-ho. Doncs jo, sí. Ahir mateix. Hi vaig anar acompanyat, clar, que mai hi hauria anat si no. Què hi farem: la persona que m’acompanyava era una apassionada dels Museus de l’Agricultura Catalana del món mundial. A més, és una fan incondicional dels Manel. En sap totes les cançons de cap i les va cantar totes molt fort (què bonic, què bonic, què bonic!!!) mentre passejàvem amb cotxe. Vam tenir sort , que Manel en polifonia no va canviar la meteorologia local.
El museu era tancat fins al 31 d'agost, quina llàstima!!! Doncs vam fer una gira fins a Sant Miquel de Cuixà.

Hi ha un Déu per als Peirotons passejant per la Catalunya nord.


5 comentaris:

Mela ha dit...

Aaaaa, ieu tanben soi fan fan fan de Manel!!!!

Es normal de cantar fòrt las cançons, tot lo mond o fa. La Marieta e lo Peire de la Sauma o fan dins sa veitura passada.

Los veguèri en concèrt (Manel, pas La Marieta e lo Peire de la Sauma)... ne parlarai sul blòg :)))

Ieu canti mai una que me soveni pas lo títol. LOL. Mas es la numero 9 del disc.
Soi fan fan fan.
puèi lo cantaire es poliiiiiiiiiiiiiiiiit

Joan de Peiroton ha dit...

Mela: Els guapos són els raros (es lo títol).

Lucila Mallart ha dit...

Jo també són fan dels Museus d'Agricultura Catalana arreu del món, no sé com se m'ha pogut escapar aquest! Si hi vaig i també és tancat, provaré de cantar els Manel, tot i que no m'agraden gaire, a veure si també em porten bona sort.

Joan de Peiroton ha dit...

Lucila: si aquest museu ufanós és tancat, sempre et quedarà la possibilitat de visitar-lo de manera virtual, quina meravilla això de l'internet, oi? Això dit, m'agradaria molt sentir-te a cantar els Manel, vaja, quina il·lusió! No vacil·lis en enviar-me el mp3, el penjaré al blog amb molt de gust. I si aconseguis que l'Eduard t'acompanyi tocant l'ukulelé, el guitarró o el txistú, millor. Per fi, el ranking d'aquest blog pujarà, hehehe!

Lucila Mallart ha dit...

Mmm... no cridis el mal temps... vès que no rebis un arxiu mp3 un dia d'aquests i et vegis obligat a penjar-lo de debò! ;)