dimecres, 23 de maig del 2007

E la Marina Rosell que hè cantar lo Jòrdi Moustaki en catalan

E òc! Mercès a la Marina Rosell per aquesta video

RODAMÓN

Per què te'n vas a córrer món
amor absent
per què has de ser el meu rodamón
eternament

— vaig on la meva ànima em duu
aquí o allà
fins que algun dia em porti a tu
potser demà

tots els camins que fem, després
es trobaran
per què t'allunyes més i més
a cada instant

— mai no he pogut trobar aquell gest
que ens acostés
el temps que em queda, si tu hi ets
et buscaré

tant esperar temps i més temps
m'hauré cansat
i el nostre amor endut pels vents
s'haurà esborrat

— ell ja no va saber què dir
i se'n va anar
amb la seva ombra a l'infinit
o més enllà

ella l'espera amb tot el cor
per si tornés
l'esperarà fins a la mort
inclús després

— i un dia, allí on es fon l'estel
amb la foscor
ells s'uniran com terra i cel
a l'horitzó




Bé, francament, soi pas fanatic d'aqueste rodamón, jo. E sèi pas se èra ua tan bona idea de hèr cantar lo Jòrdi, finaument...Mès, qué voletz, la Marina qu'ei la Marina (non, pas la soissa, voi díser la Rosell !)